over Andrew Mooijman

Andrew Mooijman

Andrew Mooijman is een ervaren managementconsultant, project & programma manager en senior interim manager. Hij is het best op zijn plaats in een leidende rol bij complexe en uitdagende verander projecten, waar techniek, marketing en communicatie in elkaar overlopen.

In deze projecten komen voornamelijk zijn conceptuele, innovatieve en management kwaliteiten goed tot hun recht. Zeker als time-to-market, service innovatie en budget kernwoorden zijn van de deliverables. Eerder heeft hij op het gebied van Fintech & blockchain technologie, online payments, telecom (o.a. BSS/OSS, mobile data, apps & billing), (mobile) internet, unified media en marketing met succes programma’s gerealiseerd.

Sinds 2000 is Andrew als senior management consultant en programma manager werkzaam. In de afgelopen jaren is hij betrokken geweest bij veel verschillende projecten op het gebied van: business innovatie, online payments, telecom, internet, ICT services en mobiel internet. In veel van deze opdrachten waren innovatieve business concepten, marketing en service verbeteringen basis ingrediënten.

Andrew is gespecialiseerd in het leveren van producten en diensten in high availability IT-omgevingen, daar waar ICT een integraal onderdeel is van de business case en het succes van de organisatie. In deze omgevingen heeft hij een bewezen track-record voor het leveren van ICT-service  strategie, (high-availability) transactie systemen, business ICT, business innovatie en telecom (mobile data & billing) en heeft hij een passie voor innovatie waarin technologie wordt ingezet voor het verbeteren van user-experience en business case innovaties.

Andrew is het best te omschrijven als pragmatisch, ondernemend en innovatief.

Specialiteiten

  • Algemeen / operationeel (interim) management
  • Programma- en project management
  • Innovatieve & Strategic business concepten
  • IT Business Strategie
  • ICT Services management
  • Change management
  • Internet en Mobiele technologie
  • Business case innovatie
  • Internet e-commerce / e-business (concept tot oplevering)
  • Innovatie management
  • Experience marketing

Kernwoorden

Program & project management, Interim management, Stakeholder Management
Business Change management – business transformation and improved operational efficiency
High availability / High performance transaction systems
Business Innovations, Project Portfolio management, User Experience / Service Experience, Customer Services Management, Business Process Redesign
Telecom, Payments / Transactions, ICT
Leadership by coaching a team of professionals, leading by example, positive Can-Do attitude, solution-driven, pragmatic, entrepreneurial

English

 

 

Kijk ook op: